نشست هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با تاجران افغان مقیم دبی

محترم توکل احمدیار رئیس عمومی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق، در حضورداشت محترمان: احمد فواد دوست عضو هیات مدیره اتاق، قونسل افغانستان مقیم شهر دبی، محمد یوسف مهمند و فیض محمد خوافی تاجران مطرح کشور، در نشستی که از سوی تاجران افغان مقیم دبی برگزار شده بود، اشتراک کردند و در رابطه به وضعیت کنونی تجارت و سرمایه گذاری در کشور صحبت نمودند.
 
محترم توکل احمدیار، از حکومت امارت متحده عربی بابت فراهم سازی تسهیلات سرمایه گذاری برای تاجران افغان در شهر دبی و دیگر شهرهای بزرگ این کشور قدردانی کرده و خواهان روابط نیک اقتصادی و تجاری افغانستان با کشور های منطقه به ویژه امارات متحده عربی گردید.
محترم محمد یونس مهمند، تأمین امنیت سرتاسری در افغانستان، منع کشت کوکنار و از بین رفتن فساد اداری را فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در کشور خوانده و از تمام تاجران افغان مقیم دبی خواست تا در افغانستان و در سکتورهای مختلف کشور سرمایه گذاری نمایند. وی، از صندوق حمایت سکتور خصوصی که از سوی وزارت صنعت و تجارت حکومت ایجاد گردیده، یاد آورشده و از تمام تاجران افغان خواست تا در حمایت از صندوق متذکره سهم بارز خویش را ایفا نمایند.
قونسل افغانستان مقیم دبی، ضمن ابراز قدردانی از تلاش های رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در قسمت جلب سرمایه گذاری تاجران در کشور، از حمایت خویش در قسمت رسیدگی به مشکلات و ایجاد تسهیلات تجاری برای تاجران افغان با همکاری مسوولان حکومت کشور امارات متحده عربی اطمینان داد.
 
 
سه شنبه، 9 اسد 1403