برنامه آگاهی دهی ریاست عمومی تدارکات ملی به گونه حضوری و آنلاین در اتاق تجارت و سرمایه گذاری برگزار شد.

برنامه آگاهی دهی جهت دسترسی به فرصتهای تدارکاتی به هدف تسهیلات در روند اخذ پروژه های ملی، تشویق تاجران جهت سرمایه گذاری و حمایت از سکتور خصوصی، با اشتراک محترمان: میرزمان پوپل سرپرست معاونیت مالی و اداری، محترم میرویس مسوول انکشافی سیستم الکترونیکی ریاست عمومی تدارکات ملی، مشاورحقوقی، مفتش مالی و مسوولان دیپارتمنت های مختلف اتاق مرکز و اتاق های ولایتی و همچنان جمعی از تاجران و سرمایه گذاران، از سوی ریاست عمومی تدارکات ملی در تالار کنفرانس های اتاق برگزار گردید.
 
محترم میرزمان پوپل، ضمن اظهار خوش آمدید به اشتراک کنندگان این نشست، اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان را حامی مهم سکتور خصوصی کشور خوانده و از همکاری اتاق در قسمت اخذ پروژه های بزرگ ملی به همکاری ریاست عمومی تدارکات ملی، برای تاجران و سرمایه گذاران اطمینان داد. وی، از تمام تاجران و سرمایه گذاران خواست تا با در نظر داشت شرایط پروژه های اعلان شده، در پروسه های تدارکاتی آن اشتراک ورزند.
آقای میرویس، در رابطه به ایجاد سیستم الکترونیکی که از سوی تیم تخنیکی ریاست عمومی تدارکات ملی به منظور ثبت و راجستر شرکت های خصوصی صورت گرفته است، معلومات ارائه کرده و از تمام شرکت های خصوصی کشور خواست تا در سیستم متذکره خود را راجستر نمایند.
در اخیر، پرزنتیشن معلوماتی از سوی تیم تخنیکی ریاست عمومی تدارکات ملی پیرامون اهداف ایجاد این سیستم، از جمله: رقابت شرکت های بزرگ در اخذ پروژه های ملی، تطبیق قانون و تامین شفافیت در پروژه ها، نظارت از پیشرفت کار پروژهای ملی، رسانیدن معلومات پروژه های اعلان شده برای آنعده از شرکت های که ثبت و راجستر این سیستم باشند، به اشتراک کنندگان ارایه گردید.
 
 
سه شنبه، ۱۶ اسد ۱۴۰۳