ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با معین گمرکات وزارت مالیه

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با جمعی از تاجران و سرمایه گذاران زون مشرقی، محترم عتیق‌الله مومن زاده، محترم صمیم هاشمی مسوول روابط با دولت و محترم زلمی عظیمی با مقام معینیت گمرکات وزارت مالیه ملاقات کرده، مشکلات تاجران را در ارتباط به بررسی اسناد مالیاتی سال‌های گذشته شریک ساخت.
 
آقای مهمند، چالش های تاجران زون مشرقی در ارتباط به بررسی اسناد مالیاتی سالهای گذشته و بروز مشکلات ناشی از آن را به گونه تفصیلی به مقام معینیت وزارت مالیه تشریح نموده و خواهان برداشتن گام های عملی در جهت حل آن گردید.
محترم عتیق الله مومن زاده، به نمایندگی تاجران این زون، از تلاش های رهبری وزارت مالیه به ویژه معینیت گمرکات قدردانی کرده و ضمن تقاضا به رسیدگی مشکل بررسی اسناد مالیاتی سال‌های گذشته، خواهان توجه جدی رهبری این اداره در قسمت ایجاد تسهیلات بیشتر در زمینه تسریع روند طی مراحل اسناد گمرکی گردید.
مقام معینیت گمرکات، از معاون اول اتاق بابت تلاش های شبانه روزی وی در جهت شریک سازی مشکلات تاجران با رهبری حکومت قدردانی نموده، وعده سپرد تا به موضوع بررسی اسناد مالیاتی تاجران توجه جدی کند.
 
 
سه شنبه، ۲۳ اسد ۱۴۰۳