معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری از جریان کار شفاخانه تداوی امراض تلاسیمی دیدن کرد

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان طی سفرشان به ولایت هرات در حالیکه محترم میرزمان پوپل سرپرست معاونیت مالی و اداری هیات عامل اتاق و محترم جان آقا نوید مسوول روابط عامه اتاق ایشان را همراهی می کردند، در حضورداشت محترم محمد یونس قاضی زاده رئیس اتاق هرات، محترم احمد سعید صدیقی معاون تجارتی اتاق هرات، محترم محمد اسحاق آخوندزاده رئیس عمومی شاروالی های افغانستان و محترم عبدالله دشتی معاون خدماتی اتاق هرات از جریان کار ساختمانی شفاخانه تداوی امراض تلاسیمی واقع هرات که به حمایت و ابتکار اعضای سکتور خصوصی و اتاق تجارت و سرمایه گذاری هرات ساخته می‌شود دیدن به عمل آورد.
 
محترم محمد یونس قاضی زاده، ضمن اظهار خوش آمدید به معاون اول اتاق و هیات همراه شان، در رابطه به شفاخانه متذکره و بخش های مختلف آن معلومات مفصل ارائه کرده افزود: شفاخانه تداوی امراض تلاسیمی به حمایت تاجران و به ابتکار اتاق تجارت و سرمایه گذاری هرات اعمار می‌گردد.
که بطور رایگان مریضان سرطانی را تداوی نموده درخدمت مردم قرار خواهد گرفت.
محترم محمد یونس مهمند، ضمن دیدار از بخش های مختلف این شفاخانه از اعضای سکتور خصوصی کشور بابت این ابتکار شان ابراز قدردانی کرده و این اقدام سکتور خصوصی را نشانه تعهد به وطن و مردم رنج دیده کشور دانست.
آقای مهمند، اعمار شفاخانه تداوی امراض تلاسیمی را نیاز مبرم مردم دانسته و بر همکاری های دوایر ذیربط حکومتی در این راستا تاکید کرد. وی، از همکاری های همه جانبه اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در زمینه حل مشکلات سکتور خصوصی در هماهنگی با ادارات دولتی اطمینان داد.
 
 
 
شنبه، ۳ سنبله ۱۴۰۳