معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری از شفاخانه بین المللی حبيب يار هرات دیدن نمود

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در حالیکه محترمان: محمد یونس قاضی زاده رئیس اتاق هرات، محمد اسحاق آخوندزاده رئیس عمومی شاروالی های افغانستان، عبدالله دشتی معاون خدماتی اتاق هرات، میرزمان پوپل سرپرست معاونیت مالی و اداری هیات عامل اتاق و تعدادی از تاجران ایشان را همراهی میکردند، از شفاخانه بین المللی حبیب یار شهر هرات دیدن کرده و با مسوولان این مرکز در رابطه به فعالیت ها، خدمات صحی و بخش های مختلف بحث و گفتگو نمود.
 
مسوولان شفاخانه متذکره، در رابطه به فعالیت ها و بخش های مختلف این مرکز صحی گفتند: شفاخانه بیت المللی حبيب يار در ۸ طبقه با تمامی امکانات مطابق با استانداردهای جهانی اعمار گردیده که بیش از ۳۰ میلیون دالر در این مرکز سرمایه گذاری شده است و با داشتن داکتران داخلی و خارجی در بخش های مختلف صحی به ویژه پیوند گرده، جراحی اعصاب خدمات شبانه روزی را از ده سال بدینسو به مردم عرضه می‌کند. آنها، مشکلات موجود شان را با معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان شریک ساختند و خواهان حل آن گردیدند.
معاون اول اتاق، ضمن استماع صحبت های مسوولان این شفاخانه، از تمامی داکتران کشور بابت عرضه خدمات شبانه روزی شان به مردم افغانستان، ابراز سپاس و امتنان نمود.
آقای مهمند، تامین امنیت سرتاسری در کشور، منع کشت کوکنار و کاهش چشم گیری فساد را از دستاورد های مهم سه سال پسین خوانده و از مسوولان این شفاخانه خواست تا بیشتر از پیش در راستای عرضه خدمات صحی به مردم رنج دیده کشور تلاش کنند.
رئیس عمومی شاروالی های افغانستان، ضمن استماع مشکلات مسوولان این شفاخانه از آنها خواست تا تمامی معلومات مرتبط به این شفاخانه را همراه با مشکلات موجود شان به گونه کتبی ترتیب و به آنان ارسال کنند
 
 
 
یکشنبه، ٤ سنبله ١٤٠٣