ملاقات معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری با اعضای هیات رهبری اتاق تجارت ولادی وستوک روسیه

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، با محترم بوریس ستوپنتکی رئیس و میخایل ویسیلوف معاون اتاق تجارت ولادی وستوک روسیه دیدن کرده و پیرامون فرصت های تجاری کشور بحث و گفتگو نمود.
 
آقای مهمند، امنیت سرتاسری، منع کشت کوکنار و از بین رفتن فساد اداری در کشور را فرصت خوبی برای سرمایه عنوان کرده و از اعضای رهبری اتاق تجارت ولادی وستوک روسیه خواست که تاجران روسی را تشویق به سرمایه گذاری در سکتور های مختلف افغانستان به ویژه سکتور معادن، زراعت و تولید انرژی نمایند.
معاون اول اتاق، در رابطه به سومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه "رح" که قرار است از 6 الی 12 اکتوبر سال روان میلادی از سوی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در شهر کابل برگزار گردد به اعضای رهبری اتاق تجارت ولادی وستوک روسیه معلومات ارایه کرده و از آنان خواست که در نمایشگاه متذکره اشتراک ورزیده و محصولات تولیدی کشور خویش را به نمایش بگذارند.
آقای مهمند، روی توسعه روابط تجارتی - اقتصادی افغانستان با کشور روسیه تاکید کرده و از آقای بوریس ستوپنتکی خواست تا در جهت حل مشکلات موجود تاجران دو کشور در هماهنگی با ادارات ذیربط روسی گام های عملی را بردارند.
آقای بوریس ستوپنتکی، تشریف آوری معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان را به کشور روسیه خیر مقدم گفته، ضمن یادوری از صدور سویابین به افغانستان، از همکاری همه جانبه اتاق تجارت ولادی وستوک روسیه در قسمت تشویق تاجران روسی جهت اشتراک در سومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه "رح" و سرمایه گذاری در سکتور های مختلف در افغانستان اطمینان داد.
 
 
 
دوشنبه، ۱۲ سنبله ۱۴۰۳