دیدار معاون تجارتی اتاق، از اتاق تجارت و سرمایه گذاری هرات و تعدادی از کارخانه های تولیدی این ولایت

محترم خیرالدین مایل احمدی، معاون تجارتی اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان، در سفر اخیرش به ولایت هرات، از اتاق تجارت و سرمایه گذاری این ولایت و تعدادی و تعدادی از کارخانه های تولیدی پارک صنعتی شهر هرات دیدن کرده، چالش‌ها و پیشنهادات آنان را استماع نمود.
 
آقای مایل احمدی، در جلسه‌ای که با حضور رئیس، معاونین و اعضای هیات مدیره اتاق هرات برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی رئیس، اعضای هیات مدیره و هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری هرات قدردانی کرده و به آنها وعده سپرد که در راستای حل مشکلات و بهبود شرایط کاری شان، همکاری‌های لازم را انجام خواهند داد.
محترم خیرالدین مایل، از اتاق تجارت و سرمایه گذاری ولایت هرات به عنوان یکی از اتاق‌های درجه اول افغانستان نام برده، اهمیت و نقش آن را در توسعه تجارت و انکشاف اقتصاد کشور مهم خواند.
به همین ترتیب، معاون تجارتی اتاق در حالی که محترم عصمت الله وردک معاون سرمایه گذاری وعبدالمتین قلندری منشی هیات نظار اتاق تجارت و سرمایه‌ گذاری افغانستان نیز ایشان را همراهی می کردند، در شهرک صنعتی شهر هرات از فابریکه های تولیدی: «ذوب آهن افغان فولاد»، «تک پلاست»، «بطری گرین انرژی پلاس» و «بهیر گروپ» دیدن نموده و پیران مشکلات شان بحث و گفتگو نمود.
آقای مایل احمدی، با گوش فرا دادن به چالش‌ها و پیشنهادات فابریکه‌داران، وعده نمود که اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان در راستای رفع مشکلات شان و همچنان ایجاد تسهیلات بیشتر برای آنان، هرنوع همکاری لازم را به عمل خواهند آورد. ایشان با تقدیر از کیفیت بالای محصولات تولیدی این کارخانه‌ها، بر اهمیت حمایت از صنعت داخلی تأکید کرده و از تلاش‌های مستمر این مجموعه‌ها قدردانی نمود.
 
 
پنج شنبه، 15 سنبله 1403