ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با جمعی از تاجران گروه دارو پخش کشور ایران

محترم شیرین آغاسخی رئیس مالی هیات مدیره و محترم خانجان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضور داشت محترمان: محمد انورعارفی معاون پالیسی و تخنیکی هیات عامل اتاق، میرزمان پوپل سرپرست معاونیت مالی و اداری هیات عامل اتاق، عبدالله دشتی معاون خدماتی اتاق تجارت و سرمایه گذاری هرات و جمعی از تاجران و سرمایه گذاران کشور، با محترم داکتر سید محمد خوانساری عضو هیات مدیره گروه داروپخش کشور ایران و تیم همراه شان در دفتر مرکزی اتاق ملاقات کرده و پیرامون سرمایه گذاری های مشترک بحث و گفتگو نمودند.
 
آقای خوانساری، از سرمایه گذاری شان در بخش تولید و وصادرات دوایی کشور ایران به افغانستان یاد آورشده و از هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان خواست تا دراین زمینه با ایشان همکاری نماید.
محترم خانجان الکوزی، تشریف آوری آقای خوانساری و تیم همراه شانرا به اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان خیر مقدم گفته، کشور ایران را دوست قدیمی و همچنان دارای مشترکات دینی، فرهنگی، اقتصادی و تجاری افغانستان عنوان کرده و روی هرچه بیشتر سرمایه گذاری های مشترک میان تاجران دو کشور در سکتور های مختلف به ویژه سکتورهای معادن، زراعت و تولید انرژی تاکید ورزید.
آقای الکوزی، روی توازن داد و ستد تجارت میان دو کشور تاکید کرده و از تاجران ایرانی خواست که ادویه با کیفیت و مطابق به ستندرد های جهانی را به افغانستان صادر نمایند.
محترم میرزمان پوپل، در رابطه به فعالیت ها و دستاوردهای اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان به اشتراک کنندگان معلومات ارائه کرده و از همکاری همه جانبه اتاق در زمینه سرمایه گذاری تاجران گروه دارو پخش ایران در افغانستان، اطمینان داد.
آقای پوپل، در رابطه به "سومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح)" که قرار است در آینده نزدیک از سوی اتاق تجارت و سرمایه گذاری در شهر کابل برگزار گردد، به تاجران ایرانی معلومات داده و اشتراک شانرا در نمایشگاه متذکره زمینه خوبی برای دریافت مارکیت و معرفی محصولات شان خواند.
 
یکشنبه، ۱۸ سنبله ۱۴۰۳