دیدار تودیعی معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری با سفیر ازبیکستان در افغانستان

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضورداشت محترم بهادر خیرخواه عضو هیات مدیره و محترم میرزمان پوپل سرپرست معاونیت مالی و اداری هیات عامل اتاق با محترم یادگار خواجه شادمانوف سفیر ازبیکستان در افغانستان و هیات همراه شان ملاقات کرده، از تلاش ها و دستاورد های آقای سفیر در راستای بهبود روابط دوجانبه تجاری، زمینه سازی ملاقات ها با رهبری کشور ازبیکستان، افزایش میزان داد و ستد تجارتی و سرمایه گذاری ها میان دو کشور قدردانی نمود.
 
آقای مهمند، از خدمات شبانه روزی آقای شادمانوف که در زمان ماموریت شان انجام داده، یاد آوری کرده و نقش وی را در بهتر سازی روابط تجاری و سرمایه گذاری طی سه سال اخیر و ایجاد سهولت های ممکنه به سکتور خصوصی کشور ستود.
محترم مهمند، ضمن ارائه معلومات در رابطه به نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح) از جناب سفیر خواست تا تاجران ازبیکی را تشویق به اشتراک و نمایش محصولات دست داشته شان در این همایش بزرگ نمایند.
وی، وعده سپرد تا اتاق بطور همیشگی با سفارت ازبیکستان در افغانستان همکاری نموده و در قسمت رسیدگی به مشکلات تاجران دو طرف تلاش خواهد کرد.
محترم شادمانوف، ضمن قدردانی از هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان بابت تدویر چنین ملاقات‌، نقش اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان را در بهتر سازی و تسهیل شرایط برای سکتور خصوصی به ویژه راه اندازی نمایشگاه افغان ازبیک، افتتاح بازار مشترک ترمز و برخی مسائل دیگر ارزنده تلقی نموده و وعده همکاری در آینده نیز داد.
 
 
چهارشنبه، ۲۸ سنبله ۱۴۰۳